Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z pracą w terenie, zagrożeniem korupcją oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Zapewnia realizację projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa poprzez monitorowanie wykonania budżetu projektu, zaawansowania realizacji zaplanowanych prac, identyfikowanie odchyleń, planowanie i monitorowanie skuteczności działań korygujących.
- Sporządza dokumentację projektową do przygotowania sprawozdania z realizacji projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Raportuje o przebiegu projektu Katalogi Administracji Publicznej do Komitetu Sterującego i kierownictwa jednostki.
- Planuje i organizuje prace zespołów projektowych realizujących projekt „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Deleguje zadania członkom zespołu i koordynuje działania.
- Opracowuje procesy i procedury dotyczące wdrożenia projektowanego rozwiązania w celu zapewnienia mechanizmów sterowania projektem „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa i monitorowania wdrożenia, zapewnienia jakości wytwarzanych produktów oraz zgodności z wymaganiami prawa.
- Opracowuje plany i harmonogramy wdrożeń oraz nadzoruje ich realizację, kontroluje jakość wykonywanych zadań, opracowuje dokumentację powdrożeniową w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii w obszarze założeń projektu oraz z wykonawcami projektu. Prowadzi sprawy związane z zawieraniem, aneksowaniem, realizacją i rozliczaniem umów z wykonawcami rozwiązań programistycznych i infrastrukturalnych oraz usług.
- Przygotowuje porozumienia z podmiotami zewnętrznymi będącymi partnerami i interesariuszami projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, koordynuje współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz monitoruje realizację porozumień zawartych z Partnerami projektu.
- Planuje i nadzoruje wdrażanie strategii komunikacji projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w uzgodnieniu z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Kancelarii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość dokumentów programowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Umiejętność sporządzania zestawień budżetowych
- Zarządzanie ludźmi
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami potwierdzone certyfikatami (np. PRINCE2 Foundation)
- Przeszkolenie w zakresie praktycznego zarządzania projektami (np. Prince 2 Practitioner)
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania ryzykiem (MoR)
- Przeszkolenie w zakresie metodyk zwinnych (Scrum, Agile)
- Poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
- Doświadczenie przy realizacji projektów w administracji publicznej
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele,...
-
Warunki pracy praca administracyjno - biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie obsługa klientów zewnętrznych wyjazdy służbowe (kilka razy w roku) budynek 4-kondygnacyjny (bez...
-
Wymiar czasu pracy: 1/1 Etat Zakres zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku: rozliczenia finansowe wybranych projektów naukowo-badawczych, weryfikacja prawidłowości wydatkowania środków...
