Specjalista ds. obsługi klienta
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie - brak lub niepełne podstawowe; znajomość języka polskiego, rosyjskiego i ukraińskiego min. na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 23 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
odkurzanie i pranie tapicerkiaut, mycie zewnętrzne aut, polerowanie i konserwacja lakieru, czyszczenie i konserwacja skór, woskowanie. Wymagania konieczne: Zawód: Czyściciel pojazdów...
-
wizualizowanie projektów w środowisku trójwymiarowym, modelowanie 3d, grafika komputerowa, znajomość języka angielskiego. Wymagania konieczne: Zawód: Projektant ekspozycji towarów i usług...
-
Usługi pielęgnacyjne obejmują m.in.: a) karmienieb) podawanie lekówc) zmianę bielizny osobistej, pampersów i pościelid) mycie, czesanie i strzyżenieUsługi gospodarcze obejmują m.in.: a)...
