Praca: Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej (Leasing)
Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym klientem jest firma z branży finansowej specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Posprzedażowej (Leasing). Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za procedury związane z kończeniem umów leasingowych, rozpatrywanie reklamacji, wprowadzanie zmian w harmonogramie opłat, sprawdzanie poprawności dokumentacji leasingowej, zarządzanie bazą danych, kontakt z dealerami oraz korespondencję z Klientami.
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę na pełen etat w regularnych godzinach (9-17)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Opiekę medyczną
- Atrakcyjne wynagrodzenie (6000brutto/miesięcznie)
- Dogodną lokalizację (przy Wyścigach Konnych)
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Około 2 letnie doświadczenie pracy w banku
- Znajomość zagadnień leasingowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Znajomość zagadnień z cen transferowych oraz AML mile widziana
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska:Rozpatrywanie reklamacjiIdentyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danychPrzygotowywanie rozliczeń z klientamiKorespondencja listowna z klientem indywidualnymArchiwizacja...
-
Twoim zadaniem będzie:Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychObsługa klienta w procesie realizacji reklamacjiTerminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski...
-
Your future is waiting – just make a step forward!Would you love to work with passionate people from all over the world?Are you dreaming about using your foreign language skills and at the same...
