Specjalista ds. posprzedażowej obsługi klienta z j. włoskim lub j. hiszpańskim
Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 31 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego na poziomie C1
- znajomość języka polskiego na poziomie B1
- dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- dyspozycyjność także w weekendy i święta
- bardzo dobra obsługa komputera
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- silny duch zespołowy
- udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
- atrakcyjną stawkę godzinową oraz bonusy
- szkolenie w pełni przygotowujące do pracy, za które Ci zapłacimy
- możliwości stałego rozwoju i awansu
- płatny program poleceń
- dofinansowanie do Karty Multisport
- wspólne celebrowanie ważnych dni i wydarzeń w firmie
- pracę w międzynarodowym środowisku ludzi z pasją
- komfortowe i nowocześnie urządzone biuro
Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.
Obowiązek informacyjny: https://www.facebook.com/notes/armatis-lc/obowi%C4%85zek-informacyjny/2003095603127825
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie: faktur i płatności, rozwiązywania problemów związanych z korzystaniem z usług Udzielanie informacji na temat oferowanych...
-
Opis stanowiska: Opieka telefoniczna i mailowa nad klientem B2B, który zdecydował się na korzystanie z usługi finansowej oferowanej przez E100 Przygotowywanie i administracja dokumentacji...
-
Responsibilities: Customer service in a french speaking Assistance in using the offer of the online store Informing customers about the companys available commercial offer and current promotions...
