Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)
Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
- Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
- Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
- Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
- Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
- Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
- Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
- Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe
Oferujemy
- Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
- Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
- Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Zobacz podobne oferty
-
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
-
Obowiązki: Obsługa klienta stacjonarnie i telefonicznie, Praca na recepcji, Zarządzanie dokumentacją, Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, Obsługa transakcyjna (kasa fiskalna, terminal,...
-
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
