Administrator ds. wspólnot mieszkaniowych
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, dysponujemy również własnymi zakładami produkcyjnymi: Rozbiór Drobiu, Piekarnia Sokołowska oraz ciastkarnia Natalia i Szymon.
Ponadto rozwijamy również własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe oraz aktywnie angażujemy się w inwestycje deweloperskie - zarówno galerie handlowe, jak i osiedla mieszkaniowe.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko - Administrator ds. wspólnot mieszkaniowych
- kompleksowe administrowanie przydzielonymi blokami i bezpośrednia obsługa wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości (dokumentacja techniczna, umowy, uchwały),
- kompleksowa obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych, m.in.: nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, rozliczanie i ewidencja dokumentów księgowych, prowadzenie rozrachunków właścicieli, ewidencja wyciągów bankowych itd.
- odczyty liczników mediów i rozliczanie mediów
- udział w organizacji zebrań właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach i przygotowywanie protokołów z zebrań
- wykonywanie zestawień/raportów dla właścicieli lokali przekazywanych na zebraniach
- monitorowanie świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne)
- budowanie pozytywnych partnerskich relacji z mieszkańcami Wspólnoty i dbanie o wizerunek Firmy
- wymagane doświadczenie minimum 1-2 lata w administrowaniu/zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi
- znajomość przepisów prawnych dot. nieruchomości wspólnotowych, Ustawy o własności lokali i umiejętność pracy w oparciu o uchwały wspólnot mieszkaniowych
- mile widziane doświadczenie w obszarze księgowości wspólnot mieszkaniowych i znajomość zasad rachunkowości
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność rozwiązywania problemów, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność
- komunikatywność i umiejętność skutecznej obsługi Klienta
- rzetelność, terminowość i zaangażowanie w realizowane zadania
- czynne prawo jazdy kat. B
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie dającej możliwość wielu wyzwań i rozwoju zawodowego
- umowę o pracę lub kontrakt - do indywidualnego ustalenia z kandydatem/ką
- atrakcyjne wynagrodzenie i bardzo dobre warunki pracy
- wsparcie merytoryczne ze strony działów firmy/zarządu wspólnoty w realizowanych zadaniach
- prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin oraz ubezpieczenie na życie
- talony na święta
Zobacz podobne oferty
-
Twoje główne zadania: Pełna administracja i bezpośrednia obsługa przydzielonych wspólnot mieszkaniowych. Zarządzanie dokumentacją nieruchomości, w tym dokumentacja techniczna i umowy....
-
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomością, współpraca z działem księgowości, kontrola zgodności faktur z zapisami umów, przygotowanie oraz...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem inwestycji na nieruchomościach PKP S.A. oraz w ich sąsiedztwie, w tym projektowanie umów i porozumień...