Customer Service Data Analyst
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma, która w związku z dynamicznym rozwojem pilnie poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: Customer Service Data Analyst
- sporządzanie analiz oraz statystyk dotyczących działu obsługi klienta (proces od zamówienia do faktury)
- przygotowanie prognoz i prezentacji
- zbieranie danych do raportów, tworzenie raportów oraz utrzymywanie i aktualizacja już gotowych
- tworzenie wykresów i wizualizacja danych przy pomocny Power BI
- udział w projekcie wdrażania nowych narzędzi
- analiza efektywności i wskaźników KPI
- zapewnienie wsparcia innym zespołom w firmie
- weryfikacja informacji dotyczących danych rynkowych
- min.2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku analityka w dziale obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- zaawansowana znajomość MS Office (Excel, Power point) oraz Power BI
- znajomość programu SAP
- analityczne myślenie i skupienie na szczegółach
- otwartość na zmiany i poszukiwanie nowych rozwiązań optymalizacji procesu
- wykształcenie wyższe
- otwartość, komunikatywność i proaktywność w działaniu
- zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji
- pakiet benefitów
- możliwość rozwoju zawodowego
- premia roczna
- w trakcie pandemii praca i rekrutacja w trybie zdalnym
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji technicznej (PB, PW) pod kątem możliwości prefabrykacji; (sektor mieszkaniowy, przemysłowy), Sporządzenie wycen i ofert, analiz porównawczych, Uczestnictwo...
-
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji technicznej (PB, PW) pod kątem możliwości prefabrykacji; (sektor mieszkaniowy, przemysłowy), Sporządzenie wycen i ofert, analiz porównawczych, Uczestnictwo...
-
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji technicznej (PB, PW) pod kątem możliwości prefabrykacji; (sektor mieszkaniowy, przemysłowy), Sporządzenie wycen i ofert, analiz porównawczych, Uczestnictwo...
