Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator
Opis stanowiska:
- Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek,
- Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym:
- wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów, pism, prezentacji, notatek, podsumowań (w języku polskim i angielskim, także tłumaczenia),
- wsparcie organizacyjne, m.in. follow-up zadań, zarządzanie kalendarzem, koordynacja spotkań, organizacja podróży służbowych i eventów,
- Organizacja i protokołowanie spotkań Zarządu Grupy Advartis,
- Organizacja i nadzorowanie przepływu korespondencji i dokumentów,
- Udział w projektach w obszarze administracji biurowej, proponowanie optymalizacji rozwiązań oraz bieżąca współpraca z dostawcami usług i kontrahentami.
Wymagania:
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku,
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i koncentracja na wspieraniu innych w wykonywaniu ich zadań i poszukiwaniu rozwiązań w sytuacjach problemowych,
- Samodzielność, elastyczność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Wysoka kultura osobista i ugruntowane wartości oraz etyka,
- Pozytywne nastawienie oraz sumienność i zaangażowane w powierzone zadania,
- Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i pracy w zespole,
- Umiejętność analizy danych, logicznego myślenia, wyciągania wniosków,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point).
Mile widziane:
- Umiejętność szybkiego bezwzrokowego pisania,
- Wykształcenie w obszarze administracji, prawa, lub pokrewnym,
- Wiedza w zakresie realizacji obowiązków związanych z AML będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
- Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
- Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med,
- Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
- Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
W związku z charakterem roli preferujemy pracę stacjonarną, lecz istnieje możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Contract Administration i spółki powiązane z siedzibą przy ul. Hrubieszowskiej 2, 01-209 Warszawa: Advartis Business Services sp. z o.o. Crowe Advartis Accounting sp. z o.o. Crowe Advartis Consulting sp. z o.o. Crowe Advartis Tax Advisers sp. z o.o. CA Property Services sp. z o.o. Poland Audit Services sp. z o.o. TGC Ordowska Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Rogozik Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Corporate Services sp. z o.o. TGC Tax Advisers sp. z o.o.
Ponadto, informujemy, że:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych..
- Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenie w jeden lub kilka z poniższych sposobów: - wysłanie pisemnego oświadczenia na adres ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, - wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@ca-staff.eu
- Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; https://uodo.gov.pl.
- Odbiorcami danych mogą być podmioty publikujące powyższe ogłoszenie rekrutacyjne oraz podmioty z nimi współpracujące, a także dostawcy i firmy serwisujące systemy IT wspomagające przetwarzanie danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w CA pod adresem email: iod@ca-staff.eu.
Zobacz podobne oferty
-
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i...
-
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i...
-
Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i...