Główny specjalista
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157997
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zakres zadań
- Współtworzy i wdraża w ramach projektów strategie komunikacji, zatwierdzone przez kierownictwo Departamentu.
- Analizuje, opracowuje i tworzy informacje do realizacji projektów. Tworzy i redaguje teksty (m. in. informacje prasowe, artykuły, materiały poradników, prezentacje, materiały do social mediów, briefy, materiały video itp.) o projekcie.
- Nawiązuje i utrzymuje bieżące kontakty z przedstawicielami Biura Komunikacji Ministerstwa Zdrowia, mediów oraz wykonawcami projektów (np. grafikiem, tłumaczem).
- Przygotowuje i zamieszcza informacje na stronie internetowej i w mediach społecznościowych, celem zagwarantowania opinii publicznej wiedzy o realizowanych projektach. Dokonuje korekty językowej tekstów, tworzy teksty i pisma z użyciem prostego języka oraz dostosowuje materiały zgodnie z WCAG.
- Wspiera komunikację personelu projektów w ramach działań międzynarodowych i krajowych.
- Przygotowuje sprawozdania z realizacji planów działań informacyjnych i edukacyjnych, w celu weryfikacji poprawności i terminowości realizacji zaplanowanych działań.
- Przygotowuje wkłady do dokumentacji zamówień publicznych na działania upowszechniające projekty oraz współpracuje z wykonawcami w ramach podpisanych umów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu filologii, nauk społecznych, dziennikarstwa lub marketingudoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w mediach lub komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za komunikację, marketing, promocję kampanii.
- Znajomość programów unijnych w ochronie zdrowia
- Tworzenie tekstów upowszechniających w języku polskim i angielskim
- Tworzenie komunikatów medialnych i treści do mediów społecznościowych oraz briefów z użyciem prostego języka
- Umiejętność przeprowadzania kampanii edukacyjnych
- Znajomość narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji z odbiorcami
- Umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
- Praca w zespole i komunikatywność
- Umiejętność tworzenia grafik oraz materiałów video i tzw. rolek
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Przygotowywanie treści reklamowych, newsletterów oraz materiałów promocyjnych; Wsparcie w planowaniu i wdrażaniu strategii promocji marki oraz nowych produktów; Analiza...
Dodano: dzisiaj
Kreatywna Banda
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska
-
Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i...
Dodano: 2025-11-06
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zakres obowiązków Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu online zgodnie z celami biznesowymi Planowanie i koordynowanie działań w kanałach cyfrowych (social media, email, web) Nadzór nad...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
