Główny specjalista
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142115
Warunki pracy
- Regularne (kilka razy w tygodniu) kontakty z wykonawcami realizującymi usługi, m.in. domy mediowe, agencje kreatywne, nadawcy telewizyjni i radiowi;
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Zagrożenie korupcją;
- Praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi kampanie oraz działania informacyjne, promocyjne i edukacyjne, analizując i wybierając odpowiednie grupy docelowe. Definiuje cele, określa komunikaty oraz oczekiwane efekty działań. Dobiera kanały i narzędzia komunikacji, takie jak Internet, radio, telewizja itd. Monitoruje przebieg kampanii i projektów, analizuje ich efektywność, koordynuje działania komunikacyjne oraz nadzoruje pracę wykonawców.
- Tworzy kreatywne i angażujące treści na potrzeby różnych kanałów komunikacji, w tym strony internetowej, mediów społecznościowych, spotów radiowych i telewizyjnych czy kampanii reklamowych. Redaguje i optymalizuje istniejące teksty, aby były zgodne z najnowszymi standardami SEO i potrzebami użytkowników.
- Prowadzi profile w mediach społecznościowych i serwisach internetowych, pełniąc funkcję redaktora i publikując materiały. Odpowiada za redakcyjno-merytoryczne prowadzenie serwisów, w tym tworzenie, publikowanie treści oraz modyfikowanie architektury informacji.
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie komórki organizacyjnej, (przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia oraz opracowuje projekt umowy).
- Uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowej, opiniuje dokumentację, nadzoruje wykonanie umowy oraz przeprowadza odbiór przedmiotu umowy
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu lub/i informacji lub/i promocji lub/i public relations;
- Znajomość zagadnień z zakresu marketingu, w szczególności w Internecie i mediach społecznościowych;
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym znajomość zasad SEO oraz umiejętność ich zastosowania w tworzeniu treści;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, komunikacji, rzetelność, kreatywność i myślenie analityczne
- Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
RESPOL Export - Import Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
-
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych Opracowanie, nadzór...
Dodano: dzisiaj
Wojas Development sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe, ul. Zgierska 1
-
Czy masz doświadczenie w marketingu i reklamie, a jednocześnie pasjonuje Cię branża nieruchomości? Wojas Development, dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska zajmująca się budową i...
Dodano: dzisiaj
MEDIKAR
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach Opracowywanie materiałów promocyjnych Kształtowanie wizerunku firmy w mediach i...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone