Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca pod presją czasu i terminów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
niszczarka dokumentów;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek wyposażony w windy;
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi
z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- dokonuje analizy dokumentów i spraw związanych z realizacją kontraktów, ocenia postęp prac projektowych i Robót budowlanych w odniesieniu do założeń kontraktowych, uczestniczy w Radach Technicznych, cyklicznie objeżdża Place Budowy,
- przygotowuje propozycje odpowiedzi w sprawach wymagających stanowiska Zamawiającego, m.in. w zakresie roszczeń, aneksów, robót uzupełniających i dodatkowych oraz monitoruje przygotowane stanowiska w zakresie zmian,
- współpracuje z Kierownikami Projektów w sprawach związanych z realizacją kontraktów, m.in. w celu ujednolicenia podejścia GDDKiA w zakresie zarządzanych kontraktów, w odniesieniu do obowiązujących opinii prawnych, wytycznych, Prawa zamówień publicznych, itp. w tym udziela konsultacji i współpracuje w zakresie interpretacji i przestrzegania Warunków Kontraktu,
- uczestniczy w opracowywaniu, aktualizacji i opiniowaniu projektów procedur i wytycznych w zakresie dotyczącym działań i kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji, w celu doskonalenia przepisów dotyczących realizacji inwestycji infrastrukturalnych,
- przygotowuje dokumenty, stanowiska i współpracuje z komórkami organizacyjnymi GDDKiA w zakresie, m.in.: ugód, sporów, audytów oraz kontroli dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych,
- prowadzi weryfikację dokumentacji przetargowej dla umów na projekt i roboty budowlane, roboty budowlane oraz nadzór inwestorski w zakresie kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji,
- bierze udział w opiniowaniu dokumentów o charakterze legislacyjnym,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego
- Prawo jazdy kat B,
- Znajomość ustaw: o drogach publicznych, o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Uprawnienia budowlane,
- Znajomość Warunków Kontraktu FIDIC,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji przetargowej Przygotowywanie kalkulacji i ofert technicznych Kontakt z klientem Wykonywanie obliczeń geotechnicznych Przygotowywanie projektów...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Modernizacja linii kolejowej nr 33 na odcinku Kutno -...