Główny specjalista
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143220
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność redagowania i
zamieszczania na stronie intranetowej relacji z ważnych wydarzeń również po godzinach pracy
Zakres zadań
- Współtworzy i rozwija komunikację wewnętrzną w Ministerstwie Finansów, informuje pracowników o wszystkich bieżących działaniach resortu, sprawach pracowniczych, organizacyjnych i merytorycznych, wykorzystując dostępne narzędzia i kanały komunikacyjne i współpracując ściśle z komórkami merytorycznymi Ministerstwa Finansów
- Koordynuje prace zespołu redakcyjnego strony intranetowej, szkoli jego członków oraz pracowników innych komórek organizacyjnych z zasad redagowania i publikowania treści w intranecie Ministerstwa Finansów, a następnie nadaje uprawnienia i przydziela role (uprawnienia redakcyjne)
- Tworzy plany komunikacyjne i realizuje kampanie informacyjne w Ministerstwie Finansów na temat nowych projektów, inicjatyw organizacyjnych, bieżących działań i wydarzeń we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów
- Wspiera tworzenie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej Ministerstwa Finansów, opracowuje nowe wzory pism, szablony komunikatów, Newslettera, maili oraz przygotowuje stosowne instrukcje
- Organizuje i koordynuje webinaria, z udziałem kierownictwa i przedstawicieli komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów, organizuje i wspiera produkcję podcastów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów
- Analizuje wyniki działań związanych z komunikacją wewnętrzną w Ministerstwie Finansów oraz rekomenduje i wdraża działania poprawiające efektywność komunikacji
- Tworzy materiały graficzne i multimedialne (rolki, filmiki i inne), służące podnoszeniu atrakcyjności publikowanych, emitowanych i dystrybuowanych informacji, poszukuje nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych służących rozwijaniu komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Finansów
- Monitoruje trendy w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz rekomenduje i wdraża nowe, przydatne rozwiązania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku filologia polska lub dziennikarstwo lub komunikacja społecznadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia strony intranetowej lub komunikacji wewnętrznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
- Znajomość wytycznych WCAG 2.1
- Znajomość systemu zarządzania treścią Liferay
- Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość zasad prostego języka
- Umiejętność redagowania tekstów
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość działań public i media relations
- Znajomość działań promocyjnych i reklamowych
- Znajomość działań wizerunkowych
- Znajomość systemów zarządzania stroną internetową/intranetową (CMS)
- Znajomość programów do tworzenia materiałów FOTO/VIDEO
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone