Key Account Manager
Centrum Medyczne Damiana jest jednostką współpracującą z firmą Medicover, która jest liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość świadczonych usług oraz satysfakcja Klientów sprawiają, że spółki Medicover są utożsamiane z kompleksową opieką medyczną na najwyższym poziomie.
Centrum Medyczne Damiana
al. Jerozolimskie 96
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, sprzedaży lub pokrewne.
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku z obszaru: diagnostyka medyczna, badania genetyczne.
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
- Duża motywacja do pracy oraz nastawienie na osiąganie sukcesów i realizację celów.
- Wysoko rozwinięte umiejętności handlowe, interpersonalne oraz samodzielność w działaniu.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Budowanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami.
- Realizacja planów sprzedażowych.
- Negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych.
- Utrzymywanie i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami oraz budowanie trwałych relacji.
- Udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych.
- Bieżący monitoring oraz analiza rynku i działań konkurencji.
- Pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze.
- Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu.
- Bezpośredni wpływ na kształt i rozwój biznesu.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych.
- Osoby zainteresowane proponowanym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV bezpośrednio na adres mailowy: rekrutacja@damian.pl.
- Szczegóły oferty oraz odpowiedzi na pytania można uzyskać pod nr telefonu 602 295 095.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: budowanie strategii sprzedaży oraz prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego, przy współpracy z zespołem sprzedażowym, pre-sales oraz wdrożeniowym, sprzedaż w kanale B2B...
-
Pozyskiwanie i obsługę międzynarodowych kontraktów handlowych (eksport z Polski i z innych krajów) w sektorze żywnościowym (głównie przemysł mleczarski, przetwórstwo ryb i przemysł...
-
rozwój dystrybucji produktów w sieciach handlowych kanału nowoczesnego sprzedaż do sieci handlowych w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym pozyskanie do współpracy sieci drogeryjnych realizacja...
