Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M)
Sofitel Warszawa Victoria
- Doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży w hotelu i znajomość branży hotelarskiej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętność negocjacji
- Aktywność sprzedażowa i skuteczność w działaniu
- Zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu
- Operatywność i dobra organizacja pracy
- Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Dyspozycyjność
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań i zaangażowania oraz dotychczasowego doświadczenia aby utrzymać relacje z aktualnymi klientami hotelu (MICE & CORPO) oraz pozyskać nowych klientów i partnerów do współpracy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż usług hotelowych, przygotowanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowanie raportów dotyczących sprzedaży w swoim segmencie.
- Zaoferujemy pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole
- Umożliwimy rozwój zawodowy i karierę międzynarodową w strukturach sieci ACCOR
- Zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Otrzymasz pakiet benefitów, między innymi prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, dofinansowanie karty sportowej
Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.
Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!
Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!
#BELIMITLESS
Zobacz podobne oferty
-
realizacja celów sprzedażowych i biznesowych zarządzanie pracy menedżerów w CRM wprowadzać nowe programy pracy i modyfikować stare tworzyć system planowania i prognozę czynników oddziału...
-
Sprzedaż usług IoT, M2M, API i odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, przychodowych oraz wskaźników efektywnościowych. Udział w przygotowaniu strategii rozwoju każdego...
-
Twój zakres obowiązków Rozwój – zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie klientów, udział w spotkaniach i realizację celów sprzedażowych Budowanie...
