Kierownik Zakładu Rehabilitacji
Nasz zespół to młodzi, dynamiczni specjaliści, którzy wspólnie tworzą przyjazną i wspierającą atmosferę.
- Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu.
- Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o satysfakcję pacjentów.
- Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych placówki.
- Współpraca z NFZ oraz innymi instytucjami w zakresie rozliczeń i kontraktowania usług.
- Wdrażanie i monitorowanie procedur wewnętrznych, zapewniających zgodność z obowiązującymi standardami i przepisami.
- Rozwój oferty usług rehabilitacyjnych oraz wdrażanie nowych metod terapeutycznych.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (fizjoterapia, zarządzanie w ochronie zdrowia lub pokrewne).
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w placówce medycznej.
- Praktyczna znajomość i umiejętność stosowania zaawansowanych technik terapii manualnej, PNF lub NDT-Bobath
- Znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania zakładów opieki zdrowotnej i rehabilitacji.
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem medycznym.
- Praktyczna znajomość systemów informatycznych wspierających zarządzanie placówką (np. HIS, systemy rozliczeń z NFZ).
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się placówce o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
- Realny wpływ na kształtowanie strategii i rozwój zakładu.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach branżowych.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
1. Administratorem i odbiorcą Państwa danych osobowych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego jest Sawimed Sp. z o. o. ul. Siekierkowska 8, 00-709 Warszawa.
2. Pozyskane dane osobowe w postaci:
• imię (imiona) i nazwisko;
• data urodzenia;
• dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;
• wykształcenie;
• kwalifikacje zawodowe;
• przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
będą przetwarzane przez osoby zatrudnione w Sawimed Sp. z o. o. oraz podmiot przetwarzający działający dla Sawimed Sp. z o. o. na podstawie umowy między stronami.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
a) ocena kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które jest prowadzona rekrutacja oraz wybór odpowiedniej osobę do pracy,
b) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o pracę,
c) prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, lecz nie dłużej niż 1 rok.
4. Podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w procesie rekrutacji oraz następujące przepisy prawa:
• przepis prawa tj. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 221 § 1 kodeksu pracy)
• zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli z własnej inicjatywy zostały przekazane dane inne niż wskazane powyżej.
• uzasadniony interes (art.6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Uzasadniony interes polega na konieczności sprawdzenia umiejętności i zdolności, aby dokonać oceny i wyłonić najbardziej odpowiedniego kandydata.
5. Państwa dane pozyskane w związku z realizowanym procesem rekrutacyjnym przetwarzane będą do momentu zakończenia tej rekrutacji i/lub 1 rok na podstawie udzielonej zgody w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
6. Państwa dane osobowe mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców:
• upoważnionym pracownikom i współpracownikom Sawimed Sp. z o. o.,
• podmiotom świadczącym wybrane usługi na rzecz Sawimed Sp. z o. o. w tym: usługi prawne, pośrednictwa pracy oraz inspektorowi danych osobowych.
7. Dane będą ujawniane wyłącznie zaufanym odbiorcom i przetwarzane jedynie w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy.
9. W odniesieniu do danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek koniecznie do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Bez podania danych, nie jest możliwy udział w rekrutacji.
1. W przypadku stwierdzenie nieuprawnionego zbierania/ przetwarzania danych lub innych sytuacji wskazujących na nieprawidłowości zdarzenie takie, należy zgłosić do Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Jacek Gołdych za pośrednictwem e-mail iodo@sawimed.pl tel. +48 518 053 702 lub listownie na adres Sawimed Sp. z o. o. ul. Siekierkowska 8, 00-709 Warszawa.
Zobacz podobne oferty
-
Zarządzanie Centrum Medycznym im.Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej, m.in.:1) wykonywanie praw i obowiązków wynikających z...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
