Konsultant ds. obsługi klienta
Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)
Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta
- Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia
- dobra znajomość obsługi komputera
- mile widziany status studenta
- umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
- motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
- umowa zlecenie – stawka 18,30zł brutto/h + premia - do 2zł brutto do każdej przepracowanej godziny
- praca w godzinach 06:00-22:00 - możliwość elastycznego dopasowania grafiku
- możliwość pracy zdalnej na własnym sprzęcie
Projekt tymczasowy(do czerwca br)
Wyznajemy zasadę:
Każdy inny
Wszyscy wyjątkowi
:) RAZEM NAJLEPSI :)
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
Zobacz podobne oferty
-
Wymagania: wykształcenie średnie; pożądane minimum 6. miesięczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu, związanym z bezpośrednią obsługą klienta; obsługa komputera oraz...
-
Opis stanowiska Udział w projektach biznesowych; Konfiguracja systemowa produktów zgodnie z wymaganiami obszarów zarządzających ofertą; Udział w testach biznesowych dla wdrażanych w...
