Konsultant telefoniczny w dziale Obsługi Klienta z językiem angielskim
Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
- Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii;
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
- Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
- Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie C1;
- Gotowość do pracy na celach dziennych i miesięcznych – za zrealizowanie celów ilościowych i jakościowych przewidziane są atrakcyjne premie miesięczne!
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym: poniedziałek-piątek, między 8 a 19 (zmiany 8-godzinne), grafik jest ustalany na cały miesiąc do przodu;
- Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej);
- Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
- Wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
- Nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
- Pracę na pełen etat, umowę o pracę na czas określony 9 miesięcy (bez okresu próbnego);
- Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
- Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
- Interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
- Komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
- Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.



Zobacz podobne oferty
-
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Iłżeckiej 24 w Warszawie Twoje zadania: obsługa Pacjentów w zakresie umawiania wizyt z obszaru Stomatologii ; sprzedaż dodatkowych...
-
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczna obsługa Klientów– nie będziesz musiał nic sprzedawać! To nie jest typowe call-center Obsługa...
-
Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm. Ważne jest...
