Lider zespołu obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim
Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Obecnie poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Główne zadania na stanowisku:
- zarządzasz kilkunastoosobowym zespołem Doradców Klienta w sklepie internetowym oferującym części motoryzacyjne
- dbasz o budowanie pozytywnych relacji w swoim zespole
- projektujesz systemy motywacyjne
- monitorujesz i realizujesz wyznaczone KPI ilościowe i jakościowe
- wdrażasz zmiany systemowych i procesowe, bierzesz czynny udział w rozwoju projektu
- organizujesz i rozliczasz czas pracy doradców klienta
- przygotowujesz krótko i długookresowe raporty z pracy zespołu
- dbasz o optymalizację procesu obsługi klienta
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie minimum B2
- co najmniej dwa lata doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem Contact Center
- wyższe wykształcenie
- dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość programu Microsoft Excel i umiejętność przygotowywania raportów
- dobra organizacja pracy, zdeterminowanie i samodyscyplina
- mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej.
- Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) i wysokie standardy pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz młodą duchem atmosferę w firmie
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Biuro zaraz przy linii Metro Młociny
Zobacz podobne oferty
-
PRACA ZDALNA Czym będziesz się zajmować? analiza zachowań konsumenckich, śledzenie trendów na danym rynku i przekazywanie informacji zwrotnej do działu Marketingu, współpraca z Działem...
-
Budowanie i rozwój standardów i procesów w zespołach Back Office, Claim, Support, Quality Zarządzanie młodym, międzynarodowym zespołem (w tym Supervisorzy i Specjaliści dostępni wyłącznie...
-
SUPEROFERTA OD SUPER-PHARM TO: Ścisła współpraca z Biurem Obsługi Klienta Weryfikacja wszelkich zgłoszeń klientów e-Commerce Kontrola produktywności Biura Obsługi Klienta Optymalizacja...
