Młodszy specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."
Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw
Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Zobacz podobne oferty
-
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów...
-
Aplikuj jeżeli: posiadasz doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim,...
-
Do Twoich zadań będzie należało: udzielanie informacji pacjentom o możliwościach hospitalizacji, kontakt telefoniczny z pacjentami spółki Chętnie zatrudnimy osoby, które posiadają:...
