Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klientów Aptecznych i Usług Medycznych
- instalację i konfigurację oprogramowania w aptekach przystępujących do programów partnerskich,
- weryfikację i rozwiązywanie problemów, mających wpływ na prawidłowe działanie zainstalowanego oprogramowania,
- dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
- obsługę i monitorowanie procesów związanych z programami partnerskimi,
- eskalację złożonych problemów zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług IT,
- telefoniczny i zdalny kontakt z klientem w związku z prowadzonym wsparciem.
- znajomości środowiska Windows, środowiska internetowego oraz umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS-Office,
- stosowania się do obowiązujących w firmie procedur i standardów,
- wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
- samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
- zdolności analitycznego myślenia,
- gotowości do uczenia się oraz dokładności w realizowanych zadaniach.
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce,
- podstawowa znajomość języka SQL i baz danych.
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
- pracę z autorskimi systemami informatycznymi stworzonymi na potrzeby wsparcia klienta,
- program szkoleń wewnętrznych,
- umowę o pracę na pełny etat,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych:
- ZDROWIE;
- BEZPIECZEŃSTWO;
- FINANSE;
- RODZINA.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Zobacz podobne oferty
-
obsługa pracowników naukowych/dydaktycznych w zakresie wydawania i nadzoru sprzętu AV oraz udzielanie pomocy technicznej w zakresie AV samodzielne wspieranie od strony technicznej wykładów...
-
Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. Documents actions taken to resolve enquiries. Takes ownership for...
-
Twój zakres obowiązków Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów Diagnozowanie oraz...
