Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu
Dla jednego z naszych Klientów - firmy z branży motoryzacyjnej będącej częścią globalnego koncernu obecnego na prawie wszystkich kontynentach, specjalizującej się w dystrybucji części zamiennych i organizacji sieci serwisowych samochodów osobowych, poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu w związku z rozwojem swojej działalności w Polsce i regionie CEE.
Dołącz do zespołu w Warszawie!
- Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B.
- Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami.
- Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE.
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań.
- Badanie rynku, analiza działań konkurencji i trendów marketingowych.
- Obsługa administracyjna klientów biznesowych.
- Telefoniczny i korespondencyjny kontakt z klientami.
- Współpraca i rozwój relacji kontrahentami.
- Ścisła współpraca z innymi zespołami.
- Umiejętność praktycznego posługiwania się pakietem Office w szczególności znajomość MS Excel w stopniu średnio zaawansowanym.
- Język angielski komunikatywny (min. B2), współpraca z krajami CEE i centralą zagraniczna.
- Skrupulatność oraz umiejętność analitycznego myślenia.
- Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem.
- Otwartość, gotowość do pracy zespołowej.
- Doświadczenie w pracy z dużą ilością danych.
- Znajomość zasad działania programów lojalnościowych.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w młodym zespole.
- Atrakcyjną premię roczną uzależnioną od wyników.
- Praca w trybie hybrydowym (po okresie próbnym).
- Pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Naukę języka angielskiego.
- Możliwość ciągłego doszkalania się i rozwoju.
- Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (The Warsaw Hub)
Zobacz podobne oferty
-
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji Graficzna obróbka raportów Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów Redagowanie postów w mediach społecznościowych Zakupy i...
-
OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii...
-
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie...