Pracownik Punktu Informacyjnego
Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Punktu Informacyjnego w Centrum Handlowym
Lokalizacja: Piaseczno
Opis oferty pracy- bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego,
- opieka nad klientami centrum handlowego,
- udzielanie informacji interesantom,
- przygotowywanie raportów,
- prace administracyjno – biurowe (pakiet Office),
- prowadzenie strony internetowej.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- komunikatywność,
- punktualność i sumienność,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziany:
- status ucznia lub studenta.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- stawka 30 zł/h brutto (dla studentów brutto=netto),
- pracę w godz. 10:00 - 22:00,
- elastyczny grafik,
- terminowe wypłaty do 10-go każdego miesiąca,
- możliwość rozwoju zawodowego w dużej międzynarodowej firmie,
- miłą atmosferę w pracy.
Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie, rozwijać się w dynamicznym środowisku i wkładać serce w swoją pracę, zachęcamy do przesłania swojego CV i złożenia aplikacji]. Chętnie poznamy Cię bliżej i dowiemy się, jak możemy wspólnie osiągnąć sukces!
Dołącz do nas, a razem stworzymy przyszłość pełną możliwości i wyzwań!
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zobacz podobne oferty
-
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oferowanie klientom nowych usług/produktów negocjowanie warunków współpracy z klientami terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi...
-
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w...
-
Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...