Project Manager - PMO
Nr ref.:
Their technological and engineering potential allows for a smooth transition from the production phase to its production, and quick delivery of products to those in need.
- Kształtowanie wraz z członkami Grupy Roboczej procesów biznesowych i systemów je realizujących.
- Dokładanie wszelkich starań do realizacji prac w ramach Grupy Roboczej zgodnie z harmonogramem.
- Planowanie prac wynikających z zakresu swojej Grupy Roboczej.
- Zarządzanie eskalacjami w ramach Grupy Roboczej.
- Rozwiązywanie zagadnień i kwestii otwartych w ramach Grupy Roboczej oraz adresowanie ryzyk.
- Wspieranie członków Grupy Roboczej.
- Komunikowanie się z członkami różnych Grup Roboczych.
- Identyfikacja zależności pomiędzy Grupami Roboczymi.
- Reprezentowanie Grupy na spotkaniach wynikających z przyjętej metodyki
Celem programu jest budowa systemu sprzedażowo –obsługowego i budowa nowego systemu, który opiera się na metodyce SAFe
Zespół zaangażowany do prac w programie został podzielony na grupy robocze a każda z tych grup ma osobę prowadząca i jej rola nazywa się „Product Owner", zatrudniana osoba ma wspierać PO w codziennych obowiązkach wynikach z prowadzenia grupy roboczej
Znajomość metodyki SAFe na plus :)
- ok.3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość metodyk zarządzania projektami
- znajomość narzędzi MSOffice, Jira, Confluence
- preferowanie doświadczenie w zarządzaniu interesariuszami w złożonych projektach
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność i proaktywność
Zobacz podobne oferty
-
Będziesz odpowiedzialny za codzienne zarządzanie projektem, pracując zgodnie z metodyką PMO opartą na PRINCE2. Kluczowe obowiązki na stanowisku: zarządzanie dużymi projektami...
-
OPIS STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizowanie, przygotowywanie i obsługę szkoleń, w szczególności szkoleń on-line, będzie bieżącym wsparciem...
-
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Obserwacja i analiza otoczenia rynkowego Spółki, Opracowywanie, wdrażanie i rozwój...
