Specjalista ds. HelpDesk
Ogłoszenie numer: 7364856, z dnia 2022-08-04
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Wyższa Szkoła Menedżerska powstała 22 czerwca 1995 roku jako jedna z pierwszych uczelni niepublicznych w Warszawie. Uczelnia posiada sale wykładowe, ćwiczeniowe, laboratoryjne, aula widowiskowa na 700 miejsc, pełnowymiarowa hala sportowa, basen, bufet oraz parking podziemny na 300 miejsc.
Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania
- znajomość systemów Windows / Linux (zarządzanie, konfiguracja, instalacja),
- znajomość obsługi Active Directory,
- znajomość pakietów biurowych MS Office, Libre Office,
- znajomość problematyki sieciowej i sprzętu sieciowego,
- znajomość zagadnień z obszaru sprzętu komputerowego (diagnostyka, konserwacja, naprawy, rozbudowa - laptopy, stacje robocze, drukarki),
- zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, chwilami pod presją czasu,
- umiejętność przyswajania wiedzy i nastawienie na samodzielne rozwiązanie problemów,
- znajomość języka polskiego, znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji,
- dyspozycyjność w weekendy.
Oferujemy
- pracę w miłym zespole,
- ciekawą pracę w wiodącej Uczelni niepublicznej o ugruntowanej pozycji,
- imprezy integracyjne,
- udział w szkoleniach, konferencjach,
- zniżki na siłownię,
- zniżki na studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe,
- stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zobacz podobne oferty
-
wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z infrastrukturą IT konfiguracja i administracja stacjami...
-
Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki, nowych technologii, systemów contact-center Pro-klienckiej postawy i bardzo dobrych zdolności interpersonalnych Chęci podejmowania nowych wyzwań...
-
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze (Genewa, główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie...
