Specjalista ds. logistyki (zakupów)
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Rozwijamy się, wdrażamy nowe projekty i poszukujemy osób do naszego zespołu. Aplikuj i dołącz do Działu Zaopatrzenia w Biurze Logistyki jako:
- realizowanie zakupów w ramach wybranej kategorii zakupowej (np. części tramwajowe, materiały torowo- budowlane),
- terminową realizację zapotrzebowania pod planowane zużycie materiałów,
- opracowanie harmonogramów dostaw, regulowanie terminów dostaw,
- analizę stanów magazynowych, kontrolę i optymalizację ich poziomu,
- przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych w zakresie udzielonych zamówień publicznych, przebiegu ich realizacji oraz prowadzenie pełnej ewidencji,
- kompleksowy nadzór nad realizacją zawartych umów,
- prowadzenie negocjacji warunków zakupowych z dostawcami,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami za wykonane dostawy (sprawdzanie i kontrola faktur),
- obsługę procesu zakupu w systemach informatycznych stosowanych w Spółce,
- raportowanie,
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku krajowym i zagranicznym.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz możliwości wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego technicznego, ekonomicznego lub administracyjnego,
- 3 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zaopatrzeniem materiałowym – zakupami,
- umiejętności obsługi programów komputerowych: MS Word i MS Excel na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- zaangażowania i dążenia do realizacji założonych celów,
- umiejętności pracy pod presją czasu.
- praktyczna wiedza z zakresu zagadnień prawa zamówień publicznych.
Zobacz podobne oferty
-
składanie zamówień i kontrola ich realizacji, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami z Wietnamu, organizacjadostawy towarów od dostawców z Wietnamu Wymagania konieczne:...
-
składanie zamówień i kontrola ich realizacji, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami z Wietnamu, organizacja dostawy towarów od dostawców z Wietnamu Wymagania konieczne:...
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części...