Specjalista ds. obsługi asystenckiej kierownika projektu
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Inwestycji Strategicznych jako:
Specjalista ds. obsługi asystenckiej kierownika projektu
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiadać za wsparcie Kierownika Projektu w zakresie:
- opracowania kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- pozyskania decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji,
- weryfikowania zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- uzgadniania dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- koordynowania działań związanych z planowaniem stałej oraz czasowej organizacji ruchu w aspekcie zakładanych harmonogramów robót przy wsparciu działów merytorycznych,
- koordynowania działań związanych z opiniowaniem dokumentacji projektowej celem przyjęcia jej do realizacji przy wsparciu działów merytorycznych,
- wprowadzania i aktualizacji danych w systemach informatycznych w zakresie przydzielonych projektów inwestycyjnych.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego na kierunkach technicznych, ekonomicznych, administracyjnych,
- minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją, inwestycjami lub tworzeniem dokumentacji projektowej, w tym: tworzenie planów finansowych i harmonogramów projektów, pozyskiwanie decyzji administracyjnych, koordynowanie procesu inwestycyjnego,
- umiejętności praktycznego zastosowania przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych i Kodeksu Postepowania Administracyjnego oraz determinacji w dążeniu do osiągania celów,
- obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook na poziomie dobrym,
- Samodzielności, umiejętności zarządzania czasem.
Przesyłając CV tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przez Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dla potrzeb niezbędnych dla obecnego procesu rekrutacji.
Zgoda obejmuje przetwarzanie Twoich danych osobowych zawierających się w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym, innych niż te, które zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym Rozporządzeniem RODO) informujemy, że:
Zgoda obejmuje przetwarzanie Twoich danych osobowych zawierających się w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym, innych niż te, które zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym Rozporządzeniem RODO) informujemy, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Tramwaje Warszawskie z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dane kontaktowe: tel. 22 534 43 30, adres poczty elektronicznej: tw@tw.waw.pl;
- W Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, dane kontaktowe: tel. 22 526 68 90, adres poczty elektronicznej: abi@tw.waw.pl;
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez administratora w celu rekrutacji pracowników na podstawie art. 6 ust 1 lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego określonego przepisami prawa) Rozporządzenia RODO, a dla danych innych niż wymagane przepisami prawa na podstawie lit. a (zgoda osoby, której dane dotyczą) Rozporządzenia RODO;
- Administrator nie przewiduje przekazywania danych osobowych innym podmiotom/odbiorcom;
- Administrator nie przewiduje przekazywania Twoich danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku od daty ich otrzymania chyba, że zgoda na ich przetwarzanie zostanie wcześniej cofnięta;
- Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne; posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; zgodę można cofnąć przesyłając informację na adres e-mail: pracatw@tw.waw.pl;
- Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
- Masz prawo wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych (Prezes UODO), gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych Ciebie dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia RODO;
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- Twoje dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego przez system monitoringu wizyjnego oraz dane potrzebne do wydania przepustki uprawniającej do wejścia/ wjazdu na teren chroniony w postaci imienia i nazwiska, miejsca (komórki organizacyjnej) do którego się udajesz oraz czasu przebywania na terenie chronionym, a w przypadku, kiedy wjedziesz pojazdem również danych pojazdu (marka, typ i nr rejestracyjny), przetwarzane będą przez administratora w celu ochrony osób i mienia, na podstawie 6 ust 1 lit. f Rozporządzenia RODO. Prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora stanowi bezpieczeństwo osób i mienia na terenie chronionym.
- Twoje dane będą przekazywane odbiorcy danych tj. podmiotowi przetwarzającemu, któremu administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w związku ze świadczeniem usług ochrony osób i mienia.
- Podanie danych potrzebnych do wydania przepustki jest dobrowolne, ale bez tych danych nie będzie możliwe wejście lub wjazd na teren chroniony.
- Twoje dane osobowe związane z wydaniem przepustki będą przechowywane przez okres 10 lat, a dane rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego przez okres 30 dni, chyba że zaistnieje konieczność przetwarzania tych danych w związku z toczącym się postępowaniem – wtedy dane pochodzące z systemu monitoringu wizyjnego będą przetwarzane do zakończenia sprawy.
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
