Specjalista ds. Obsługi Klienta
Inter Europol S.A. to polska firma rodzinna, która powstała w 1989 roku. Dziś szczycimy się pozycją lidera
w produkcji pieczywa w Polsce, a nasze wyroby dostarczamy do Klientów na terenie Unii Europejskiej, a także do wybranych krajów na całym świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Inter Europol S.A. zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane zatrudnieniem na stanowisku:
- Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo),
- Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu,
- Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami,
- Przygotowywanie do zamówień dokumentów sprzedaży oraz dokumentów pomocniczych ( faktury, dokumenty magazynowe),
- Udzielanie klientom rad z zakresu oferty,
- Współpraca z działami: Transportu, Magazynu, Cukierni.
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze obsługą klienta,
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach 06.00-14.00 oraz 1 tydzień w miesiącu 14.00-22.00,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Systematyczność i dokładność w działaniu,
- Konsekwencja i rzetelność w realizacji wyznaczonych celów,
- Książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
- Umowę o pracę gwarantującą stabilność zatrudnienia,
- Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas,
- Opiekę medyczną,
- Współfinansowanie udziału w programie kart sportowych,
- Możliwość przystąpienia do programu ubezpieczeń grupowych,
- Świadczenia z ZFŚS,
- Nowoczesne środowisko pracy,
- Parking dla pracowników,
- Świeże pieczywo w czasie przerwy śniadaniowej,
- Dostęp do automatów vendingowych z przekąskami i napojami,
- Zniżki na zakup pieczywa w naszej piekarni,
- Szansę na rozwój zawodowy.
Zobacz podobne oferty
-
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oferowanie klientom nowych usług/produktów negocjowanie warunków współpracy z klientami terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi...
-
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na...
-
Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...