Specjalista ds. Obsługi Klienta
W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
- Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. C1
- Mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (40h/tygodniowo)
- Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)
- Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty Multisport)
- System szkoleń
- Konkursy i spotkania integracyjne
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
Zobacz podobne oferty
-
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów budowanie relacji z klientami i zapewnienie im doskonałej obsługi przygotowywanie i realizacja planów rozwoju...
-
Dlaczego my? Po SŁUCH aj: S tawiamy na profesjonalizm Ł ączymy siły - ważna jest współpraca U czymy się od siebie C enimy naszych pracowników i Pacjentów H umor też się przydaje :) M...
-
Tworzenie faktur i wysyłanie ich do odpowiednich klientów Monitorowanie rachunków klientów Kontaktowanie się z klientami za pomocą poczty elektronicznej i telefonu w sprawie potwierdzenia...
