Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami punktu pobrań;
- Obsługa Pacjentów odwiedzających punkt pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
- Doświadczenia na tym lub podobnym stanowisku;
- Sprawnej obsługi pakietu MS Office;
- Dokładności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
- Dobrej komunikacji i umiejętności współpracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (cały etat, 3/4 etatu, 1/2 etatu);
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie);
- Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń;
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Obecnie poszukujemy Pracowników do kilku lokalizacji - Punkty Pobrań otwarte w różnych godzinach.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Stoen Operator Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Rudzka 18
-
Nasze wymagania posiadasz doświadczenie w obsłudze procesów klienta znasz dobrze pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) znasz SAP, SzS, BPM (mile widziane) znasz język angielski na...
Dodano: dzisiaj
Elavon
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Twoje obowiązki: Pełnienie roli doradcy w procesie reklamacji typu chargeback; Mailowy kontakt z klientami; Dbanie o relacje z klientami we wszystkich sektorach rynku UE, w tym w liniach lotniczych...
Dodano: dzisiaj
ACS AUDIKA Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Mława
-
Twoje obowiązki: kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów niedosłyszących wykonywanie badań słuchu - po odbyciu szkolenia doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych produktów...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
