Specjalista / Specjalistka ds. bezpieczeństwa
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Centrum ds. Bezpieczeństwa i Personalizacji Dokumentów
- nadzór nad służbami ochrony i systemami bezpieczeństwa, w tym systemu parkingowego,
- odpowiedzialność za przeprowadzenie szkoleń przeciwpożarowych oraz próbnych ewakuacji,
- współpraca w zakresie zarządzania systemem Kontroli Dostępu - tworzenie harmonogramów, kodów czasowych, kodów dostępu i grup czytników, nadawanie uprawnień,
- opieka nad aktualizacją instrukcji bezpieczeństwa (p.poż. BHP, bezpieczeństwa fizycznego) we współpracy z Kierownikiem Zespołu Infrastrukturalnego,
- wspieranie działań związanych z personalizacją dokumentów,
- weryfikacja składu wyposażenia stanowisk pracy oraz zapewnienie prawidłowego zapotrzebowania dla nowych osób i uzupełniających zgłoszeń, w tym prowadzenie ewidencji wydanych przedmiotów oraz nadzorowanie przestrzegania obowiązujących.
- wykształcenie wyższe, w tym licencjat,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- mile widziane ukończenie studiów podyplomowych w zakresie BHP, bezpieczeństwa lub pokrewnym (alternatywnie, posiadanie certyfikatów lub szkoleń związanych z tymi dziedzinami),
- znajomość przepisów i norm BHP na poziomie pozwalającym na skuteczne ich wdrażanie i nadzorowanie,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
- cechy osobowości: komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, odpowiedzialność, otwartość na zmiany, wytrwałość, zdolności organizacyjne, samodzielność, wysoka kultura osobista.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- pracę w Uczelni uznanej i rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska Monitorować, serwisować i optymalizować działanie zaawansowanych systemów informatycznych dla klientów instytucjonalnych (bez obsługi konsumentów). Szybko i profesjonalnie...
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: określanie zasad i procedur dla analiz poziomu zagrożeń bezpieczeństwa w systemach OT – automatyki i telekomunikacji kolejowej (AiT), współudział w...
-
Opis stanowiska Monitoring i optymalizacja systemów Reagowanie na głoszenia awarii lub problemów Instalacje i konfiguracje systemów dopasowane do potrzeb klientów Wykonywanie przeglądów...