Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest liderem na rynku dostawców rozwiązań w obszarach takich jak outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, technologie i innowacje, doradztwo oraz analityka.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Praca zdalna
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Posługujesz się językiem niemieckim w stopniu zaawansowanym (B2),
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą.
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
- Posiadasz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego do sieci za pomocą kabla ethernet.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami.
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
- Szansę na rozwój – 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki w Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta.
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 (na 8-godzinnych zmianach).
- Atrakcyjny system premiowania pracowników.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Oferujemy wsparcie psychologiczne dla naszych pracowników, zapewniając dostęp do profesjonalnych konsultacji, które mają na celu dbanie o zdrowie emocjonalne i psychiczne.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Juwentus Serwis sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Poloneza 91
-
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oferowanie klientom nowych usług/produktów negocjowanie warunków współpracy z klientami terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi...
Dodano: dzisiaj
Akademia Leona Koźmińskiego
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w...
Dodano: dzisiaj
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie /
-
Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone