Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Praca zdalna
Do twoich zadań należeć będzie:
Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Aktualizacja bazy klientów.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz język angielski na poziomie minimum B1;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną
- Elastyczny grafik;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Zobacz podobne oferty
-
Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!) Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z...
-
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oferowanie klientom nowych usług/produktów negocjowanie warunków współpracy z klientami terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi...
-
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na...