Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych
UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.
- Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF
- Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach
- Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków uczestnictwa i reprezentacji organizacji w tych wydarzeniach
- Współpraca z zespołem komunikacji w celu przygotowania niezbędnych materiałów, prezentacji i informacji, które będą wykorzystywane podczas wystąpień
- Zarządzanie wnioskami o patronaty i współpracę honorową nad wydarzeniami, w tym ocena zgodności ze strategią UNICEF Polska, jak również celami i wartościami UNICEF
- Koordynowanie działań zewnętrznych i wewnętrznych związanych z realizacją partnerstw honorowych
- Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących partnerstw
- Opracowywanie danych i materiałów oraz przygotowywanie wystąpień
- Współpraca z zespołem komunikacji i Rzecznikiem Prasowym w celu zwiększenia widoczności UNICEF Polska
- Śledzenie efektywności i wyników zainicjowanych partnerstw
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępów i osiągnięć w obszarze partnerstw marketingowych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie marketingu, komunikacji lub zarządzania)
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sektorze biznesowym lub organizacji pozarządowej
- Znajomość trendów rynkowych oraz umiejętność analizy rynku
- Silne zdolności interpersonalne i negocjacyjne
- Umiejętność przygotowania wystąpień, prezentacji, komunikatów
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji powierzonych zadań
- Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- Dofinansowanie opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
- Dodatkowe dni wolne od pracy
- Pracę w modelu hybrydowym
- Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
- Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00