Starszy inspektor
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym: godz. pracy od 7:30 do 15:30 w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- sporządza deklarację wynikającą z obowiązków pracodawcy, imienne raporty miesięczne za pracowników i funkcjonariuszy oraz korekty raportów miesięcznych
- sporządza dokumenty zgłoszeniowe do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnianych pracowników, funkcjonariuszy, osób podlegających ubezpieczeniom z innych tytułów oraz wyrejestrowuje osoby, wobec których wygasł tytuł ubezpieczenia
- wystawia i koryguje zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp-7
- sporządza deklarację dotyczącą składek przekazywanych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe osób niebędących pracownikami, wykonującymi pracę na podstawie umów cywilnoprawnych
- wystawia zaświadczenia dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników i funkcjonariuszy w zakresie obsługi finansowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji/pracy biurowej
- znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń, umiejętność obsługi programu płatnik
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy wysiłek fizyczny, praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, budynek Urzędu i jego wyposażenie...
-
Warunki pracy Pomieszczenie pracy o charakterze biurowym jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy powyżej 4 godzin w ciągu dnia pracy. Praca w...
-
Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie wydziału, praca na parterze lub 20 piętrze, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, praca przy monitorze ekranowym...