Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych
- sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych
- wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie
- optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności
- planowanie inwentaryzacji magazynu
- współpraca z innymi działami organizacji
- doświadczenie w pracy z systemem magazynowym ERP
- znajomość Excela na poziomie podstawowym, umożliwiająca prowadzenie ewidencji w tym arkuszu
- dobra organizacji pracy własnej- samodzielność i uważność na szczegóły
- umiejętność pracy zespołowej
- gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym: 6:00-14:00 i 14:00-22:00
- wykształcenie średnie związane z logistyką, transportem lub pokrewne
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w zespole ludzi zmotywowanych do działania i chętnie dzielących się wiedzą
- udział w szkoleniach rozwojowych indywidualnie dopasowanych do potrzeb
- darmowe lekcje języka angielskiego (w godzinach pracy, w kameralnych grupach 3-5 os.)
- dostęp do kafeterii benefitów Worksmile
- zniżki pracownicze na ofertę handlową
Administratorem danych osobowych jest ILS sp. z o.o., Swobodnia 35,05-180 Zakroczym, 22 713 93 00, info@ilslogistics.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: iod@intercars.eu.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ILS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883), tj. z dnia 26.06.2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.))."
Zobacz podobne oferty
-
Oferujemy: wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU...
-
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
-
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...