Administrator Nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska ” w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko
- Nadzór nad stanem technicznym, sanitarnym i wizualnym budynków oraz terenów przyległych.
- Koordynowanie prac konserwacyjnych, utrzymania zieleni oraz porządku zimowego.
- Współpraca z firmami serwisowymi, służbami porządkowymi i instytucjami miejskimi.
- Organizacja przeglądów technicznych i bieżącej dokumentacji.
- Odpowiedzialność za budżet, przygotowywanie planów kosztowych i raportowanie.
- Bezpośredni nadzór nad pracą gospodarzy domów i ekip sprzątających.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami (co najmniej 6 miesięcy).
- Umiejętność pracy z dokumentacją i planowaniem budżetu.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie.
- Życiorys (CV) wraz ze zdjęciem.
- Informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail),
zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę pełną wyzwań i samodzielności.
- Możliwość rozwoju i udział w szkoleniach.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie w Administracji Osiedla adres: al. Niepodległości 19 lok. 13, 02-653 Warszawa lub poprzez przycisk „aplikuj”
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail.
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;
[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Zobacz podobne oferty
-
Zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie dzielnic Targówek i Praga Północ Monitorowanie realizacji umów dotyczących administrowanych obiektów Nadzór nad stanem technicznym...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie wskazanymi nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód (M. St. Warszawa: Targówek, Praga Północ) Dbanie o efektywne wykorzystanie...
-
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.: odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia, nadzór nad...
