Administrator Nieruchomości
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- dokonywanie codziennych przeglądów budynków i otoczenia oraz kontrola pracy gospodarzy i firm utrzymujących czystość,
- rozliczanie pracy gospodarzy, zaopatrzenie ich w środki czystości,
- nadzór nad konserwacją zieleni, zimowym utrzymaniem nieruchomości oraz placem zabaw,
- udział w przeglądach technicznych nieruchomości,
- zgłaszanie do Działu Technicznego zauważonych usterek, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń oraz awarii,
- odpowiedzialność za porządek w dokumentacji dotyczącej lokali mieszkalnych, użytkowych oraz terenów zewnętrznych,
- współpraca z organami samorządowymi (Komitetami Domowymi, Rada Osiedla) i Urzędami zewnętrznymi,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
- udział w posiedzeniach organów Spółdzielni, bieżący kontakt z Mieszkańcami
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej roczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- zdolności interpersonalne,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, kultura osobista
- umiejętność rozmawiania z mieszkańcami i klientami,
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat.
CV można składać w siedzibie Administracji (ul. O. Langego 3, Warszawa), wysyłać za pomocą przycisku aplikowania.
Termin składania CV: do 10.08.2025r.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;
[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Zobacz podobne oferty
-
administracja budynku szkoły; kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły; planowanie, przygotowywanie i realizacja postępowań wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie...
-
Prowadzenie bieżącej administracji nieruchomości wspólnej zgodnie z przepisami prawa (ustawa o własności lokali), Organizacja przeglądów technicznych, konserwacji i remontów, Współpraca z...
-
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.: odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia, nadzór nad...
