Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Dołącz do ekipy jako
Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
- Znasz Google Analytics 4 – konfiguracja, analiza ścieżek użytkownika, segmentacja, eventy;
- Posiadasz umiejętność pracy z Google BigQuery – budowanie zapytań SQL, tworzenie raportów i przekształcanie danych;
- Masz doświadczenie w tworzeniu dashboardów i raportów w Looker Studio;
- Wyróżnia Cię praktyczna znajomość Google Tag Manager – implementacja tagów, debugowanie;
- Znasz narzędzia CMP (Consent Management Platform), w szczególności OneTrust;
- Posiadasz umiejętność analizy efektywności kampanii reklamowych (Meta Ads, Google Ads, Microsoft Ads) oraz przygotowywania rekomendacji optymalizacyjnych;
- Masz wykształcenie wyższe;
- Znasz język angielski na poziomie min. B2.
Mile widziane:
- Znajomość Power BI;
- Podstawowa znajomość języka SQL (lub R / Python w kontekście analiz danych jako mile widziane);
- Zrozumienie zagadnień z zakresu prywatności danych i zgodności z RODO;
- Doświadczenie w pracy z modelowaniem atrybucji i analizami kohortowymi;
- Umiejętność klarownego komunikowania wniosków i współpracy z zespołami marketingu, IT i biznesu.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Przygotowywanie analiz i raportów wspierających decyzje marketingowe;
- Monitorowanie KPI kampanii (m.in. CPA, ROAS, CTR, CVR) oraz identyfikacja anomalii;
- Analiza ruchu na platformach cyfrowych i efektywności ścieżek użytkownika, z naciskiem na kampanie performance;
- Tworzenie i aktualizacja list klientów na potrzeby kampanii digitalowych (Google Ads, Meta), bazując na danych z BigQuery;
- Wsparcie zespołu w zakresie personalizacji kampanii oraz ofert na podstawie danych użytkowników i historii zakupów;
- Konfigurowanie mechanizmów śledzenia (m.in. tagi konwersji, eventy w GA4 i GTM);
- Udział w projektach wdrażania i integracji narzędzi analitycznych i martechowych (np. CDP, MMP, CMP);
- Weryfikacja poprawności danych po wdrożeniach technicznych i aktualizacjach serwisów/platform;
- Udział w planowaniu i analizie testów A/B oraz eksperymentów marketingowych;
- Generowanie insightów i rekomendacji wspierających działania Always-On i kampanie sezonowe;
- Sugestie dotyczące strategii biddingowej, targetowania i doboru kanałów reklamowych w oparciu o dane.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
- premia kwartalna;
- udział w wynikach i Akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;
- prywatna opieka medyczna;
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy;
- autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Analiza potrzeb biznesowych interesariuszy i dostarczanie dopasowanych rozwiązań analitycznych zgodnych z najlepszymi praktykami BI. Tłumaczenie wymagań biznesowych na koncepcje analityczne i...
Dodano: wczoraj
Centrala NFZ
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
GŁÓWNE ZADANIA opracowanie założeń do przeprowadzenia analiz w zakresie charakterystyki poszczególnych produktów rozliczeniowych i jednorodnych grup pacjentów w ramach projektu „Odwrócona...
Dodano: 2025-06-26
Orange Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Tworzenie raportów i wizualizacji na podstawie wymagań biznesowych, głównie przy użyciu narzędzi BI, takich jak Power BI Projektowanie i rozwijanie pulpitów analitycznych z naciskiem na...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
