Asystent / Asystentka ds. Kadr
BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje obowiązki:
- Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
- Kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
- Współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
- Pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
- Znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
GRUPA KDM Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i...
Dodano: dzisiaj
Związek Rzemiosła Polskiego
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Prowadzenie sekretariatu Wsparcie dla dyrektora generalnego oraz Prezesa i członków Zarządu Obsługa kancelaryjna Biura ZRP Organizacja delegacji i podróży służbowych, krajowych i...
Dodano: wczoraj
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
