Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.
Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.
INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.
Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.
INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.
Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Złota 6
Jakie będą Twoje zadania?
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie.
- Obsługa Pacjentów w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym – odpowiadanie na pytania, udzielanie informacji oraz wspieranie w każdej sytuacji.
- Umawianie wizyt oraz przedstawianie oferty usług medycznych w sposób jasny i profesjonalny.
- Wspieranie Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji i badań – tak, aby cały proces leczenia przebiegał sprawnie.
- Prowadzenie kompletnej i zgodnej z procedurami dokumentacji medycznej.
- Przyjmowanie oraz rozliczanie płatności.
- Praca w rejestracji oraz aktywne wspieranie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych.
Co będzie Ci potrzebne?
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – najlepiej w firmie medycznej.
- Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2/C1.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz łatwość w przyswajaniu nowych systemów i aplikacji.
- Umiejętność budowania pozytywnych, opartych na zaufaniu relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby.
- Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji codziennych zadań.
- Inicjatywa, proaktywne podejście oraz gotowość do wychodzenia z pomocnymi rozwiązaniami.
- Asertywność i odporność na stres w sytuacjach wymagających elastyczności i spokoju.
- Wysoka kultura osobista, takt i wyczucie w kontakcie z Pacjentem.
Co oferujemy w zamian?
- Profesjonalne wdrożenie – otrzymasz pełne wsparcie na starcie: przemyślany proces onboardingowy przygotuje Cię do nowych obowiązków krok po kroku.
- Stabilne zatrudnienie – oferujemy umowę o pracę w renomowanej firmie z branży medycznej, cieszącej się zaufaniem Pacjentów i pracowników.
- Pracujemy zmianowo, ale wszystkie niedziele i święta masz wolne.
- Zespół, na który możesz liczyć – tworzymy przyjazne, wspierające środowisko pracy, w którym dobra atmosfera naprawdę ma znaczenie.
- Benefity, które robią różnicę – zapewniamy szeroki pakiet dodatków pozapłacowych, w tym:
- kartę sportową na preferencyjnych warunkach,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet badań laboratoryjnych,
- korzystne ubezpieczenie NNW w Allianz,
- udział w wydarzeniach i imprezach integracyjnych.
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.
Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Medicover Stomatologia
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i...
Dodano: 2025-06-01
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Otwock
-
Rejestracja pacjentów w języku ukraińskim i polskim (osobiście i telefonicznie). Wprowadzanie danych do systemu medycznego (np. KS SOMED, KS-MEDIS). Współpraca z personelem medycznym i...
Dodano: 2025-05-30
EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Otwock, Szpital ECZ Otwock
-
Zakres obowiązków: Rejestracja pacjentów w języku ukraińskim i polskim – bezpośredni kontakt oraz obsługa telefoniczna. Wprowadzanie danych do systemu medycznego (mile widziane...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
