Asystent / Asystentka w dziale zakupów
ACTION S.A. to kompleksowy dostawca, producent i dystrybutor, który specjalizuje się w rozwijaniu handlu na rynku e-commerce w sektorach B2B i B2C. Firma koncentruje się na sprzedaży krajowej i międzynarodowej, oferując bogaty asortyment produktów dostępnych w ponad 600 sklepach internetowych w 50 krajach. ACTION S.A. Zapewnia także zaawansowane rozwiązania technologiczne dla firm oraz rozwija własne projekty e-commerce. W swojej ofercie posiada również produkty pod własną marką min. ACTINA, ACTIVEJET i ACTIS oraz zarządza licznymi platformami sprzedażowymi, w tym Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl, Bron.pl, Pomocdlaseniora.pl.
- Tworzyć raporty, analizy i zestawienia, które pomogą podejmować strategiczne decyzje zakupowe
- Prowadzić i porządkować dokumentację oraz bazy danych
- Wspierać zespół zakupów w codziennych działaniach - od kontaktu z dostawcami po przygotowanie zamówień
- Koordynować spotkania, wyjazdy służbowe i wspierać administracyjnie dział
- Współpracować z innymi działami, by zakupy działały jak dobrze naoliwiona maszyna
- Minimum 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
- Excel to Twój przyjaciel - świetnie czujesz się w pracy z dużą ilością danych
- Lubisz, gdy wszystko jest na swoim miejscu - cenimy dokładność i organizację
- Masz łatwość komunikacji i pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Co damy Ci w zamian?
- Pracę, w której masz wpływ - na budżet, procesy, a nawet... na smak kawy w kuchni
- Zgrany zespół - który potrafi działać pod presją, ale i zamówić pizzę po godzinach
- Rozwój - w różnych kierunkach (pionowo, poziomo, a czasem nawet po skosie
- Bezpłatna siłownia i kort do squasha na terenie firmy
- Parking dla samochodów i rowerów
- Nagrody za polecenia pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Integracje i wydarzenia firmowe
Nasze Marki:
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa obiegu dokumentów i wsparcie administracyjne działu zakupów Praca w systemie SAP R3P (zamówienia, faktury, raporty, dostawy) Przygotowywanie zestawień i raportów Współpraca z innymi...
-
CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw, opisywanie faktur itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne...
-
Tworzenie raportów, analiz i zestawień dla działu zakupów Prowadzenie dokumentacji zakupowej i dbanie o jej aktualność Uporządkowywanie danych w systemach i bazach zakupowych Utrzymywanie...
