Asystent techniczny w Dziale Wdrożeń
QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach.
Dołącz do zespołu QMS!
Szukamy osoby technicznej, samodzielnej i gotowej na ciekawe wyzwania wdrożeniowe u naszych klientów w całej Polsce.
- Udział w przygotowywaniu wdrożeń systemów kolejkowych – kompletowanie sprzętu, współpraca z instalatorami, nadzór nad pracami technicznymi
- Przeprowadzanie instalacji, konfiguracji systemów oraz szkoleń dla użytkowników końcowych
- Wsparcie merytoryczne w zakresie działania systemów QMS
- Obsługa posprzedażowa – pomoc techniczna, wymiany sprzętu, konfiguracja systemów
- Instalacja i reinstalacja oprogramowania
- Dokumentowanie zgłoszeń i kontaktów z klientami w systemie CRM
- Umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych (Windows)
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN oraz Wi-Fi
- Podstawowa znajomość MS SQL
- Gotowość do pracy w terenie (delegacje wdrożeniowe)
- Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność i chęć rozwoju
- Prawo jazdy kat. B – wymóg konieczny
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Przejrzysty plan premiowy
- Samochód służbowy (również do użytku prywatnego)
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikalnych kompetencji
- Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole
Zobacz podobne oferty
-
Job description: to provide basic support in Windows systems administration and support the users on IT-related incidents/ problems/ well-known errors (helpdesk support); to manage the local...
-
Zakres obowiązków: Przygotowanie i instalacja sprzętu oraz oprogramowania Konfiguracja systemów oraz wsparcie techniczne dla klientów Prowadzenie szkoleń dla użytkowników Obsługa...
-
Zadania: Montaż i konfiguracja systemów kolejkowych Instalacja oprogramowania, przygotowanie sprzętu, testy Szkolenia dla użytkowników końcowych Obsługa techniczna po wdrożeniu – serwis,...
