Asystentka / Asystent ds. Administracji
Podejmij wyzwanie
- wsparcie organizacyjne i administracyjne
- przygotowywanie zestawień i raportów
- kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów
- organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych
- obsługa wewnętrznych spotkań
- bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy
- inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office - przede wszystkim MS Excel jako warunek konieczny
- dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność, zaangażowanie i samodzielność
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- inicjatywa w działaniu i elastyczność
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa)
- dodatek lunchowy
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
-
Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie...
-
Obowiązki : obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień prowadzenie ewidencji dokumentów kontakt z...
-
Kogo szukamy: Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy, samodzielnością oraz wielozadaniowością. Opis stanowiska:...