Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim
Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. Zostań częścią naszego zespołu!
- Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
- Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
- Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
- Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
- Pracę w pełnym wymiarze lub niepełnym – dostosujemy się do Twoich możliwości,
- Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system premiowy,
- Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas szkolenia, za które Ci zapłacimy, abyś mógł komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
- Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
- Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowego bonusu.
- Znajomości języka hiszpańskiego lub włoskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
- Znajomości języka polskiego lub języka angielskiego niezbędnej do uczestnictwa w szkoleniu,
- Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
- Zaangażowania,
- Otwartości i komunikatywności.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.
Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Zobacz podobne oferty
-
Do twoich zadań należeć będzie: T elefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
-
Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you...
-
Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to...