Digital Media Planner z doświadczeniem
MTR Media działa na rynku od 1995 roku, jesteśmy więc jedną z najstarszych w kraju nieprzerwanie działających agencji reklamowych. Wszystko już widzieliśmy, nie takie kryzysy przetrwaliśmy. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, świeżych pomysłów, otwartych głów. Jako agencja reklamowa full-service mamy w swoich strukturach dom mediowy, agencję reklamową, agencję marketingu internetowego, doświadczenie w PR, organizacji eventów i marketingu bezpośrednim. Od wielu lat otrzymujemy najwyższe noty w przeprowadzanych przez Media Marketing Polska badaniach agencji reklamowych; odebraliśmy wyróżnienie w kategorii Agencja Roku 2022 oraz 2025; szczycimy się tytułami Diamentów Forbes 2024 i 2025. Zajrzyj na www.mtrmedia.com.pl a dowiesz się o nas więcej.
- Planować i prowadzić kampanie reklamowe online z wykorzystaniem Google Ads i DV360,
- Analizować potrzeby klientów i tworzyć propozycje działań,
- Angażować się w rozwój nowych projektów digitalowych.
- Praktyka w reklamie internetowej (minimum 3 lata),
- Doświadczenie z kampaniami mobilnymi i programmatic,
- Znajomość Google Analytics oraz narzędzi do zakupu mediów,
- Swobodna komunikacja po angielsku i bardzo dobra znajomość języka polskiego.
- Wynagrodzenie zgodne z Twoimi umiejętnościami,
- Samodzielność, ciekawe projekty i realne możliwości rozwoju,
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie zespołu i dobra energia w biurze.
Zobacz podobne oferty
-
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy? Zapewnianie spójnego tonu komunikacji w kanałach PR i mediach społecznościowych Przygotowywanie materiałów medialnych i prezentowanie...
-
Co będziesz robić? Oceniać reklamy internetowe pod kątem trafności względem wyszukiwanych haseł. Sprawdzać język i dopasowanie kulturowe reklam – tak, by były ciekawsze i bardziej...
-
Twoje zadania: Redagowanie tekstów na strony WWW, również z wykorzystaniem AI. Prowadzenie i optymalizacja profili w mediach społecznościowych. Pozycjonowanie stron internetowych. Czego...
