Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej
Dołącz do zespołu IKEA Warszawa, Okęcie
Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej (pełny etat)
IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie
Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom i klientkom w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Tu, w Zdalnym Miejscu Spotkań z Klientami, jest dla Ciebie miejsce!
OPIS STANOWISKA:
Poszukujemy Doradcy Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej, który będzie odpowiedzialny za obsługę telefoniczną reklamacji. Zapewniamy pełne szkolenie oraz niezbędny sprzęt do pracy.
ZADANIA:
- Obsługa telefoniczna reklamacji,
- Analizowanie i rejestrowanie nowych zgłoszeń,
- Proponowanie rozwiązań dostosowanych do sytuacji klienta,
- -Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych.
O TOBIE:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w call center,
- Umiejętność obsługi kilku programów naraz,
- Biegła znajomość języka polskiego,
- Zainteresowanie wystrojem wnętrz,
- Elastyczność w pracy zmianowej (08:00-19:00, 2 wolne weekendy miesięcznie),
- Możliwość odbycia 1,5-miesięcznego szkolenia w Warszawie.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym,
- Możliwość pracy hybrydowej po szkoleniu wstępnym,
- Dofinansowanie do posiłków, zniżki pracownicze, karta Multisport,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, prywatny plan emerytalny,
- Premie zależne od wyników, dodatkowe świadczenia na okoliczność świąt i życiowych wydarzeń,
- Rozbudowany pakiet wsparcia dla pracowników.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
-
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Dodano: dzisiaj
Symfonia Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132
-
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie...
-
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
