Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnościami i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne, a także weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym oraz informowanie o zauważonych wadach niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień,
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi, oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń,
- Wdrażanie, aktualizacja potrzebnych zmian, nowych modułów programu kadrowo- płacowego Fundacji we współpracy z dedykowaną firmą
- Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych,
- Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów,
- Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach,
- Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi,
- Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa,
- Dopełnienie należytej staranności w dbaniu o to by dokumenty kadrowe były opisane/opieczętowane/podpisane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Fundacji i obowiązującymi przepisami prawa.
- Przygotowywanie raportów, analiz oraz sprawozdań na potrzeby wewnętrzne.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie jako samodzielny specjalista ds. kadr i płac.
- Biegle znasz ustawę o Systemie Ubezpieczeń Społecznych oraz prawo pracy.
- Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
- Dobrze czujesz się wspierając klientów wewnętrznych w zakresie spraw pracowniczych.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Wynagrodzenie w przedziale 9011 - 9 448 zł brutto, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych (po okresie próbnym: karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac – różne formy zatrudnienia Obsługa potrąceń, zasiłków, korekt...
Dodano: 2025-09-08
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną...
-
Zadania: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami, naliczanie wynagrodzeń i świadczeń (umowy o pracę i cywilnoprawne, także system równoważny), ewidencja i rozliczanie...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
