Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
- wykształcenia wyższego
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu / rozliczaniu / kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE lub min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy biurowej, w tym m.in. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań administracyjnych z zakresu zwrotu środków publicznych;
- znajomości procedur zwrotu środków przez beneficjentów programów finansowanych ze środków UE;
- znajomości wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków i kontroli oraz zasad nakładania korekt finansowych w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków, umiejętności samodzielnego i efektywnego zarządzania zadaniami, odpowiedzialności, sumienności, skrupulatności, systematyczności, komunikatywności.
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, a zwłaszcza Działu III;
- znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów współfinansowanych ze środków UE.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie. Zagrożenie korupcją. Zakres zadań Realizuje i koordynuje działania związane z...
-
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami...
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele,...