Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DFK_SBK_050/25/DFK/GS/E
Główne obowiązki:
- opracowywanie projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian,
- opracowywanie wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Agencji zgodnie z zapisami ustawy o PARP,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych dot. realizacji planu finansowego wynikających z rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej tj. Rb-40, Rb-35, Rb-BZ2,
- ustalanie limitów wydatków, dla komórek organizacyjnych PARP, zgodnych z zatwierdzonym planem finansowym,
- opracowywanie materiałów dotyczących realizacji planów finansowych wraz z uzasadnieniem odchyleń od ich wykonania na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
- w razie potrzeby zastępowanie kierownika w jego obowiązkach.
Wymagania konieczne:
Główny specjalista
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel
- bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego
Kompetencje:
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
- umiejętność zarządzania czasem i terminowość
- dobra znajomość języka angielskiego
Ekspert
- wykształcenie wyższe magisterskie
- 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
- biegła znajomość programu Excel i bardzo dobra znajomość programu Word
- bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego
Kompetencje:
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
- zarządzanie czasem i terminowość
Wymagania pożądane:
Główny specjalista
- Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
- 3 lata doświadczenia w opracowywaniu planów finansowych i sprawozdań z realizacji planu finansowego zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych oraz wykonawczymi aktami prawnymi
- znajomość systemu do budżetowania na poziomie dobry
Kompetencje:
- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
- praca pod presją czasu
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień
Ekspert
- Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
- Studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
- Doświadczenie minimum 3 lata w sporządzaniu planów finansowych i sprawozdań budżetowych Rb-40-, Rb-35, Rb-BZ2
- znajomość systemów do budżetowania na poziomie dobry
Kompetencje:
- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
- praca pod presją czasu
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień
- dzielenie się wiedzą
Oferujemy:
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
- platformę wellbeingową
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-09-11
MAOBI Group
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zakres obowiązków Na początku (faza wdrożenia i przejęcia): współtworzenie wraz z Finance Managerem procesów finansowych i organizacja działu finansów, aktywny udział w testowaniu,...
Dodano: 2025-09-09
KDK Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Kompleksowe prowadzenie księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych i raportów...
Dodano: 2025-09-08
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możliwy parking
-
Twój zakres obowiązków weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów kontrola zobowiązań, należności bieżąca analiza sald kont bilansowych potwierdzanie i uzgadnianie sald z...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
