Główny specjalista w referacie spraw organizacyjnych i pracowniczych urzędu gminy lesznowola (stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
oczekiwania pracodawcy dostępne na stronie:https://bip.lesznowola.pl/2025/08/08/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-25/
Lesznowola
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 do 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
-
Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie...
-
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów, umów, porozumień Obsługa korespondencji i baz danych Archiwizacja dokumentów i kontrola poprawności rozliczeń Współpraca z innymi działami i...
-
Nadzór nad odbieraniem korespondencji pocztowej z Urzędu Pocztowego; Ewidencja korespondencji w systemie obiegu dokumentów; Rozdział korespondencji wewnętrznej do właściwych komórek...
